U vezi sa reklamacijama možete nas kontaktirati:

  • na broj telefona 018/360-429 u periodu od 10 – 16h svakog radnog dana
  • redovnom poštom na adresu – tkr SQUARE, Obrenovićeva 32, 18000 Niš (sa naznakom „Za Internet prodavnicu“)
  • slanjem maila na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena.

U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanja reklamacija u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cena, zamena ili popravka artikla).

Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.